#3

Det gör så jävla ont att se hur du har blivit. Du som va så bra, stark. Vad hände? Det gick så fort helt plötsligt va du bara förstörd, jag gjorde allt för att hjälpa dej, jag försökte verkligen jag la ner hela mig själv i dig men det va bara du som kunde hjälpa dej själv men du gjorde det inte och nu är det försent. Du har skadat så många och även dig själv. Ingen ville se dig såhär, förut var du smart, en bra person. Men nu då? Jag hann knappt reagera jag bara såg hur allt hände, allt gick så fort. Ingen kunde hjälpa dej bara du själv, det va du som behövde inse vad du höll på med men det gjorde du inte.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas allt löser sig :)

2012-06-20 @ 09:35:35
URL: http://sandwichens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0