#2

det är det här jag hatar, det är det här som trycker ner mig det är nu jag inte orkar.  jag kan ibland fortfarande känna era äckliga händer på min kropp, känna hur ni tar över kontrollen, hur jag inte kan göra något, hur ni är starkare än mig, så jävla hjälplös. hatar att vakna på nätterna av att fortfarande känna era händer över min kropp. jag vet inte vad jag ska göra när ångesten kommer över. fanfanfan. skulle inte gått där då skulle inte varit där skulle inte sagt något, det värsta är att det finns ingen annan att skylla på det va mitt fel. det har snart gått tre år men allt sitter kvar, känns som det var igår vill bara slita bort mej själv sluta känna mig smutsig äckligt. helvete ni har förstört mitt liv. vill inte att det här ska vara jag varför måste jag lägga mej ner och skrika gråta inte få någon luft när det är ni som har förstört mig. det är så jävla äckligt. 12 år och stämplad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0