*

Igen. Jag tog chansen, den kom och den blev min, fann först en lycka och upptäckte sen hat, såg hatet i ögonen å vände sen tillbaks vände tillbaks för att börja om igen, försöker men ingenting känns bra jag får lära mej acceptera att det var såhär det skulle va. Vi samlas igen mellan hat och kärlek, det finns saker inom mej som bara jag vet, bortglömda tankar som ingen annan hör men det här är ändå livet, det livet som jag lever för. Jag vill inte minnas jag vill inte glömma men det finns ett inre som jag måste tömma, jag måste sluta drömma å leva i min fantasi för det finns ett riktigt liv som jag inte kan skita i. Jag stog brevid och såg hur allt hände, jag stog brevid och såg hur allt bara vände.
cool bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0